Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Wie weet welke welke dranken ik het beste kan drinken
tijdens mijn krachttraining. Ik train 3 a 4 keer per week zo'n
2 uur per keer en wil mijn mineralen etc. wel op peil houden.
Ik heb echter diabetes en kan daarom niet alles drinken. Heeft
iemand een tip voor mij?
Moeilijk hoor, die vraag. Je lichaam heeft tijdens de training behoefte aan energie. Veel mensen drinken van die sportdrankjes, maar die staan volgens mij bol van de suikers. De vraag is of je die mag hebben. Ik denk het niet. Je zou in plaats daavan ongezoete jus d'orange kunnen nemen. Wellicht niet zo'n energie-booster, maar allicht helpt het. Daarnaast zou ik me concentreren op een goede maaltijd voor je gaat trainen, zodat je daar je energie uithaalt. Pasta's voor het trainen helpen echt! Ik drink tijdens het trainen altijd water, omdat ik mijn energievoorraden voor het trainen aanvul.
Hopelijk heb je wat aan de tips. Suc7 in ieder geval!
Trainen is als je neus: je moet eruit halen wat erin zit.
Tijdens het trainen ook alleen water eigenlijk. Of een AAtje of zoiets. Je hebt tegenwoordig ook RedBullLight. Niet dat ik iemand aan zou raden RedBull te drinken tijdens het trainen maar misschien dat Light wel te doen is?
Heb er helaas ook geen idee van ivm met je diabetes.
Ik neem aan dat degene die je heeft geholpen met het samenstellen van de rest van je maaltijden je wel kan helpen?
Een alternatief drankje voor tijdens de training is mischien het volgend: flesje water gemengd met 5 gram glutamine. Glutamine is een aminozuur dat helpt voorkomen dat je lichaam spieren afbreekt tbv energie. In jouw geval, waarin je voorzichtig moet omspringen met simpele koolhydraten is dit wellicht een alternatief.
Overigens heeft Tim Belknap bewezen dat je ook met diabetes de top kunt bereiken:
Succes!
Blijf met je poten van dat toetsenbord; GA TRAINEN!!!
Het verkrijgen van kwalitatieve backlinks van Nederlandse websites kan de autoriteit van je site verhogen en je ranking verbeteren. Vergroot je online...
I genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Comment